Naar de inhoud
Home > Voor bedrijven > Nieuws > Actueel nieuws > Vijfde editie TYTH Magazine gelanceerd

Vijfde editie TYTH Magazine gelanceerd

4-9-2018

HISWA Holland Yachting Group lanceert een nieuw Think Yachts Think Holland Magazine. Het 64-pagina tellende magazine wordt onder de aandacht gebracht van internationale doelgroepen in zowel het B2B- als B2C-segment gelieerd aan de superjachtbouw. Het magazine is onderdeel van de Think Yachts Think Holland-campagne en heeft als doel het creëren en behouden van het positieve imago van de Nederlandse (super)jachtbouw.


Het magazine staat bol van de laatste innovaties in de superjachtbouw, inclusief kunst, cultuur, design en uiteraard superjachten en toebehoren van Nederlandse bodem.


Wilt u graag een exemplaar ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@hollandyachtinggroup.com. Online het magazine bekijken? Klik hier.

Deel artikel

Facebook
LinkedIn
Twitter
Google+
 

Aanbevolen nieuws:

voor u geselecteerd op basis van uw klikgedrag