Naar de inhoud
Home > Voor bedrijven > Nieuws > Actueel nieuws > In 't zoeklicht: Tessa den Hartog

In 't zoeklicht: Tessa den Hartog

29-5-2018

"Opgroeiend in Reeuwijk spelen de Reeuwijkse Plassen een belangrijke rol. Als klein meisje zwom ik daar, met mijn zwemvleugeltjes om, al rond. Mijn familie heeft altijd een boot gehad, dus we gingen ook vaak varen. Toen ik eenmaal mijn eigen rubberboot had, nam ik regelmatig vriendinnen mee het water op. Of we gingen met de speedboot van mijn vader naar de Lek om daar te wake-boarden en waterskiën. Inmiddels woon ik in Amsterdam en hebben mijn ouders het Reeuwijkse water verruild voor de Westeinder Plassen. Afgelopen zondag gingen we nog samen varen. Heerlijk zonnen, hapjes en drankjes mee, genieten van de omgeving en af en toe sportief bezig zijn.


De Nederlandse watersportindustrie, (super)jachtbouw en maritieme sector vind ik echt ontzettend interessant. De boten, jachten en schepen die hier worden ontworpen en gebouwd, verbazen mij elke keer weer! Het verenigingswezen is eveneens iets wat mij interesseert. Het is ontzettend mooi om te zien hoe innovatief Nederlandse ondernemers zijn en dat we als collectief dingen bereiken. In 2016 begon mijn carrière in de maritieme sector. Ik deed voor een brancheorganisatie onderzoek naar de inzet van online communicatie en ledenbetrokkenheid. Toen merkte ik hoe complex de communicatieomgeving van een dergelijke organisatie is. Er zijn verschillende belangen waar je dagelijks rekening mee moet houden. Dat is strategisch elke keer weer een uitdaging.


Als marketing- en communicatiespecialist bij HISWA Vereniging en campagneleider van de campagne Welkom op het water zet ik mij in voor en werk ik samen met de ondernemers uit de branche. Dagelijks werk ik aan de meest boeiende communicatiezaken."

Deel artikel

Facebook
LinkedIn
Twitter
Google+
 

Aanbevolen nieuws:

voor u geselecteerd op basis van uw klikgedrag