Naar de inhoud
 

Trends op het internet

De watersporter vindt zijn weg op het internet. Maar hoe belangrijk is dat internet? En waarop let de watersporter dan als hij informatie zoekt?

In samenwerking met het HBD heeft HISWA onderzoek laten uitvoeren naar de digitale watersporter. Q&A Research en consultancy heeft onderzoek gedaan onder de watersporter. Ook de consument die zegt te gaan watersporten is om antwoord gevraagd. En de consument die niet meer watersport.

Bij de antwoorden zijn 5 categorien aangehouden: Motorboor varen, zeilen, actieve watersport (kitesurfen, standuppaddling, etc), duiken en vissen.

Het rapport geeft inzicht in de watersporter en wat hem beweegt op het internet. Waardoor raakt hij geinspireerd, waar orienteert hij zich en waarop neemt hij een aankoopbeslissing.
Hoewel het rapport specifiek voor de detailhandel en de toeleveranciers is geschreven, geven de antwoorden ook voor andere bedrijfsgroepen inzicht in hun doelgroep.

Bestemd voor

Exclusief voor HISWA-leden in de detailhandel

 


Zie ook

 

Om het rapport te downloaden dient u ingelogd te zijn. Log in met uw inloggevens.


 
 
Winkelmandje
Er zijn nog geen items in het mandje geplaatst.