Naar de inhoud
Home > Voor bedrijven > HISWA Producten&Diensten > Brochures & handboeken > Export > Think Yachts, Think Holland magazine
 

Think Yachts, Think Holland magazine

Think Yachts, Think Holland magazine is het tijdschrift van HISWA Holland Yachting Group. Het blad profileert zich als het vakblad voor het luxe segment.


In 2014 lanceerde HISWA Holland Yachting Group de eerste editie van de Think Yachts, Think Holland tabloid op ‘s werelds grootste superjachtbeurs, Monaco Yacht Show. Het blad is inmiddels een essentieel en bewezen succesvol communicatieonderdeel binnen de campagne: Think Yachts, Think Holland. De campagne is mede opgezet om export van de superjachtbouw in nieuwe markten en binnen nieuwe doelgroepen te borgen.  


Het eigenzinnige magazine combineert Nederlandse superjachtbouw in combinatie met Nederlandse iconen / lifestyle producten (Holland branding).
De onderwerpen variëren van verhalen / interviews van jacht eigenaren en kapiteins van Nederlandse superjachten, deelname aan de World Superyacht Awards tot topstukken op het gebied van Dutch design almede kunst, muziek, culinair en reizen.


Bestemd voor

Zakelijk geïnteresseerden in de Nederlandse (super)jachtbouw.

 

Adverteren

1/2 pagina: 1200 euro
1/1 pagina: 2750 euro

Prijzen zijn exclusief btw.

Meer informatie

HISWA Holland Yachting Group

T 020 705 14 04

E info@hollandyachtinggroup.com

www.hollandyachtinggroup.com

 

>>Ga naar de digitale versie van Think Yachts Think Holland magazine.

 
 
Winkelmandje
Er zijn nog geen items in het mandje geplaatst.