Naar de inhoud
Home > Voor bedrijven > HISWA Producten&Diensten > Advies en begeleiding > Marketing & communicatie > Het watersport lifestyle onderzoek van HISWA Vereniging
 

Het watersport lifestyle onderzoek van HISWA Vereniging

Dé watersporter bestaat niet. Ieder heeft zo zijn eigen redenen om op het water te recreëren. Bij de één gaat het om samen lekker erop uit, bij de ander gaat het vooral om
de sport. Dit is niet te voorspellen door demografische kenmerken van watersporters te verzamelen, het gaat hierbij vooral om leefstijlen, motieven, verwachtingen en wensen.

Maar wie bezoekt nu eigenlijk uw haven, huurt of koopt bij u een boot, of neemt bij u zeilles? Vragen waar het watersport lifestyle onderzoek een antwoord op geeft.
Door uw klanten in te delen naar belevingswereld, weet u veel meer van uw klanten: wat ze echt belangrijk vinden in hun vrije tijd, welke activiteiten ze nog meer verrichten, in welke postcodegebieden ze wonen en het mediagedrag. Belangrijk om het profiel van je bedrijf te toetsen aan de typologie van de klant of om nieuwe markten aan te boren.

Bestemd voor

Exclusief voor HISWA-leden

 

Meer informatie

PDF-bestandArtikel HISWA Magazine 'Watersporters bekennen kleur'
Dossier HISWA Watersport Lifestyle (hiervoor dient u in te loggen)
Archief - Bijeenkomst HISWA Watersport Lifestyle (hiervoor dient u in te loggen)