Naar de inhoud
Home > Voor bedrijven > Nieuws > Archief > augustus 2017 > Campagne Welkom op het water groeit

Campagne Welkom op het water groeit

8-8-2017

Het tweede jaar van de campagne Welkom op het water draait op volle toeren. Na vorig jaar een focus op ouderen, richt de campagne zich dit jaar op actieve gezinnen. Via de website en verschillende sociale media (Facebook, Twitter en Instagram) worden mensen op de hoogte gehouden van alles wat het water te bieden heeft, van zeilen tot suppen en van jetskiƫn tot opstappen bij de chartervaart.

Het bereik van de campagne groeit gestaag. Inmiddels zijn er op Facebook meer dan 2.800 mensen die de berichten van Welkom op het water volgen en is het gemiddelde bereik gegroeid tot boven de 100.000 views per maand met zo'n 1.000 reacties. 


Ook Twitter en Instagram bereiken steeds meer mensen, waarbij Instagram vooral jongeren bereikt in de leeftijd van 13-24 jaar: recht in de doelgroep. Het bezoek aan de website is gegroeid van zo'n 1.000 bezoekers per maand begin juni naar bijna 6.000 bezoekers per maand eind juli.


Meer informatie over de campagne vindt u op de website van Welkom op het water.